მერვე და მეცხრე დღის რეფლექსია:
შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები, გავუზიარეთ ერთმანეთს, ვიმსჯელეთ. შევქმენით შეფასების რუბრიკები. ვიმსჯელეთ როგორ შევუწყოთ ხელი მოსწავლის თვითრეგულირებად სწავლას. გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების გზებს და ტიპებს. შევქმენით დამატებითი მასალები მოსწავლეთა გეზის მისაცემად.
შევქმენით ელექტრონული პორტფელიო, ავტვირთეთ მასში პროექტი.
ენტელის კურსის გაცნობა იყო საინტერესო და მნიშვნელოვანი, საჭირო ჩვენთვის მასწავლებლებისთვის. ჩვენ შევისწავლეთ პროექტის მომზადება ელექტრონული გზით.
შევქმენით მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები, გავუზიარეთ ერთმანეთს, ვიმსჯელეთ. შევქმენით შეფასების რუბრიკები. ვიმსჯელეთ როგორ შევუწყოთ ხელი მოსწავლის თვითრეგულირებად სწავლას. გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების გზებს და ტიპებს. შევქმენით დამატებითი მასალები მოსწავლეთა გეზის მისაცემად.
შევქმენით ელექტრონული პორტფელიო, ავტვირთეთ მასში პროექტი.
ენტელის კურსის გაცნობა იყო საინტერესო და მნიშვნელოვანი, საჭირო ჩვენთვის მასწავლებლებისთვის. ჩვენ შევისწავლეთ პროექტის მომზადება ელექტრონული გზით.
Комментариев нет:
Отправить комментарий